Har mailat demJa men kolla så du får lämna 2 oktober. Dd har haft öppet utan att ta emot ett tag men dålig koll hur de har nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har mailat demJa men kolla så du får lämna 2 oktober. Dd har haft öppet utan att ta emot ett tag men dålig koll hur de har nu.
Är tyvärr inte hemma då. Annars hade det ju varit något för mig@Soffan74 På söndag är det stor hästloppis i Enköping. Det har varit fullbokat länge, men det jag ville tipsa om är att Kaptensstallet ska dit. Sist kunde en lämna in saker på plats där, kolla om det går nu med vetja!
Angående att annonsera loksele så säger det egentligen ingenting att skriva vilken häst som haft den. Mät lokorna och skriv måtten, det är grunden till storleken. Även draglädrens längd brukar frågas om.
Vad är Kaptenstallet för något?
Tvättar en omgång hästgrejer. Ska tvätta täckena oxå när det finns tid i tvättstugan[/QUOgTE]
Allt hår fastnade i tvättmaskinen. Fast jag hade skumgummibitar i...
Vinterridstövlar sålda. Så nu har jag packat ihop dem och postat. De är redan betaldaTvättar en omgång hästgrejer. Ska tvätta täckena oxå när det finns tid i tvättstugan
Såld!I kväll kommer en och tittar på selen. Förhoppningsvis blir jag av med den
Ja, varför använder folk inte bra hovslagare?Åh, alla dessa hästägare som har så fantastiska gångartshästar.. och så känns de både halta och lytta vid provridning..skodda som om någon gammal smed gjort det(no offense) trots att hästägaren talar sig varm om hur proffsig hovis är..
Eller alla (oinridna) unghästar som "aldrig varit sjuk eller skadad"..eh, hur vet du det om djuret bara gått och skrotat i hagen ett par år? Den kan ju lika gärna ha kotledsinflammationer osv, det märker man ju inte om man bara tar den till och från hagen..
Ja, varför använder folk inte bra hovslagare?
Har varit och tittat på två hästar som båda såg väldigt tråkiga ut i fötterna.
För att det finns dåliga hovslagare?Ja, varför använder folk inte bra hovslagare?
Har varit och tittat på två hästar som båda såg väldigt tråkiga ut i fötterna.