Måste få gnälla av mig lite
Sålde ett pannband för ca 2 veckor sedan. Skickade det dagen efter att jag fått betalt. Skickade det till adressen jag fick av köparen.
Efter ca en vecka säger köparen att dom inte fått pannbandet än. Jag gjorde då ett nytt och skickade till samma adress.
Nu igår kom ett hot mejl där dom tänker polisanmäla mig idag för att dom fortfarande inte fått något pannband.
Jag sa att jag tyckte det var väldigt elakt gjort och förklarade att jag hade ju redan skickat två pannband och att det inte var mitt fel att de inte kom fram. Det visste dom eftersom jag mejlat båda gångerna när pannbanden va skickade.
Nu vill köparen ha sitt pannband (vilket jag förstår till 120%) eller pengarna tillbaka.
Jag skrev tillbaka att jag gör ett sista försök och gör ett nytt pannband och skickar det på torsdag. Skrev också att "hur ska jag veta att ni inte redan fått två pannband? Det enda jag vet är att jag skickat två pannband till samma adress som ni uppgav".
Har inte fått svar på det mejlet än.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Får dom inte tredje pannbandet så får dom väl göra en anmälan på mig. Jag vet att jag gjort rätt. Jag har gjort mer än rätt eftersom jag betalat och lagt ner massa tid på att fixa flera pannband