Visst kan jag polisanmäla men jag har bara ett namn och ett mobiler på oregistrerat kontantkort samt konto nr kan man få fram vem det är då? Polisanmäler gärna för jag är så förbannad. Har skickat ett sms och skrivit att 1.jag sålde en sadel för att kunna köpa en annan = nu är jag sadellös (inte helt sant för jag har fler sadlar)
2. Jag har inte råd att köpa en annan nu (sant)
Och att det verkligen inte var snällt inte för att jag tror hon bryr sig ( om det enns är en hon de kan ju lika gärna vara en han med fejkat namn)
Ska se fall hon svarar. Jag e ganska mesig i telefon så min kompis (kille) ska ringa han är lite bättre än mig o säga till folk (inte för jag tror hon svarar)
Men om det funkar o polisanmäla med se uppgifter jag har så ska jag definitivt göra det. Så kanske hon inte lurar fler.
2. Jag har inte råd att köpa en annan nu (sant)
Och att det verkligen inte var snällt inte för att jag tror hon bryr sig ( om det enns är en hon de kan ju lika gärna vara en han med fejkat namn)
Ska se fall hon svarar. Jag e ganska mesig i telefon så min kompis (kille) ska ringa han är lite bättre än mig o säga till folk (inte för jag tror hon svarar)
Men om det funkar o polisanmäla med se uppgifter jag har så ska jag definitivt göra det. Så kanske hon inte lurar fler.