Konsttråden!

Målar denna parallellt som jag haft på tork en vecka eller så nu. Fick så mkt kommentarer på Instagram om modellens utseende att jag fick lite nog men ska fortsätta på den i helgen.

Den är inte alls klar ännu ska tilläggas. Nästa steg blir att måla liv i blusen. Den är bara hastigt grunderad för att ha ngt att måla vidare på sen. Samma med hatten. Eller ja allt 😅😅 Denna är också sinnessjukt stor

0A5AC951-22A1-4E0F-B323-417981224EC4.jpeg

Denna ska också få ett eller några djur... har dock inte helt bestämt mig för vad det blir. Modellen föreslog skalbackar/tordyvlar och det står ganska högt upp på listan nu

Målar denna parallellt som jag haft på tork en vecka eller så nu. Fick så mkt kommentarer på Instagram om modellens utseende att jag fick lite nog men ska fortsätta på den i helgen.

Den är inte alls klar ännu ska tilläggas. Nästa steg blir att måla liv i blusen. Den är bara hastigt grunderad för att ha ngt att måla vidare på sen. Samma med hatten. Eller ja allt 😅😅 Denna är också sinnessjukt stor

Visa bifogad fil 81739

Denna ska också få ett eller några djur... har dock inte helt bestämt mig för vad det blir. Modellen föreslog skalbackar/tordyvlar och det står ganska högt upp på listan nu
Vet inte varför men jag tänker på denna:
IMG_20200528_205904.webp

Visa bifogad fil 81739

Färgmässigt skulle en - eller många - kastanjeborrar passa?
Jag har sådana här. Det är häftigt när de svärmar. de flyger runt i skymningen och krockar med mig. de är stora och klumpiga men häftiga. Mindre häftiga när larverna äter upp gräsmattans rötter...
1639681693943.webp

Färgmässigt skulle en - eller många - kastanjeborrar passa?
Jag har sådana här. Det är häftigt när de svärmar. de flyger runt i skymningen och krockar med mig. de är stora och klumpiga men häftiga. Mindre häftiga när larverna äter upp gräsmattans rötter...
Visa bifogad fil 81748

Fin! Jag hittar nog på ngn ”fantasi-skalbagge”. Måste först bestämma placering. Jag tror på hattens brätte … nånstans 😅

Jag hade en efterlysning på instagram ang modeller och fick SJUKT mkt svar. Helt galet :rofl:
Imorgon ska jag köpa duk och börja på ett stort nej GIGANTISKT porträtt av en transkvinna. Det blir lite mer glamouröst än mina andra porträtt.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 875
Senast: Nixehen
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 192
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve