R
Raderad medlem 68338
BRAVO!
Imorgon kommer modellen förbi så att jag lättare kan måla lite detaljer i ansiktet. Sen ska jag gå vidare med djuret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BRAVO!
Vet inte varför men jag tänker på denna:Målar denna parallellt som jag haft på tork en vecka eller så nu. Fick så mkt kommentarer på Instagram om modellens utseende att jag fick lite nog men ska fortsätta på den i helgen.
Den är inte alls klar ännu ska tilläggas. Nästa steg blir att måla liv i blusen. Den är bara hastigt grunderad för att ha ngt att måla vidare på sen. Samma med hatten. Eller ja allt Denna är också sinnessjukt stor
Visa bifogad fil 81739
Denna ska också få ett eller några djur... har dock inte helt bestämt mig för vad det blir. Modellen föreslog skalbackar/tordyvlar och det står ganska högt upp på listan nu
Vet inte varför men jag tänker på denna: Visa bifogad fil 81747
Färgmässigt skulle en - eller många - kastanjeborrar passa?Målar denna parallellt som jag haft på tork en vecka eller så nu. Fick så mkt kommentarer på Instagram om modellens utseende att jag fick lite nog men ska fortsätta på den i helgen.
Den är inte alls klar ännu ska tilläggas. Nästa steg blir att måla liv i blusen. Den är bara hastigt grunderad för att ha ngt att måla vidare på sen. Samma med hatten. Eller ja allt Denna är också sinnessjukt stor
Visa bifogad fil 81739
Denna ska också få ett eller några djur... har dock inte helt bestämt mig för vad det blir. Modellen föreslog skalbackar/tordyvlar och det står ganska högt upp på listan nu
Färgmässigt skulle en - eller många - kastanjeborrar passa?
Jag har sådana här. Det är häftigt när de svärmar. de flyger runt i skymningen och krockar med mig. de är stora och klumpiga men häftiga. Mindre häftiga när larverna äter upp gräsmattans rötter...
Visa bifogad fil 81748
Tänkte genast på dessa när du sa fantasi-skalbagge (jag vet att det inte är en skalbagge )! Trodde att jag trippade första gången jag såg en IRLFin! Jag hittar nog på ngn ”fantasi-skalbagge”. Måste först bestämma placering. Jag tror på hattens brätte … nånstans
Vad är det för något?Tänkte genast på dessa när du sa fantasi-skalbagge (jag vet att det inte är en skalbagge )! Trodde att jag trippade första gången jag såg en IRL
Tänkte genast på dessa när du sa fantasi-skalbagge (jag vet att det inte är en skalbagge )! Trodde att jag trippade första gången jag såg en IRL
Större snabelsvärmareVad är det för något?
Och jag tänkte på en "Harry Potter-spindel" som inte är en spindel alls, men jag tycker att de är så himla coola!Tänkte genast på dessa när du sa fantasi-skalbagge (jag vet att det inte är en skalbagge )! Trodde att jag trippade första gången jag såg en IRL
Och jag tänkte på en "Harry Potter-spindel" som inte är en spindel alls, men jag tycker att de är så himla coola!
Visa bifogad fil 81760
Däär finns ju också tusen olika varianter att välja på. Allt från chunkyfluffy till sparkly eller skinnyleggy.Ja kanske spindlar??? Vore lite coolt med tanke på att modellern är väldigt edgy liksom
Och jag tänkte på en "Harry Potter-spindel" som inte är en spindel alls, men jag tycker att de är så himla coola!
Visa bifogad fil 81760
Det är en tailless whip scorpion.Vad AR det for nagot?
Du är ju dock fullblodproffs!
(Autokorrekt ville skriva ”fullblodsidiot” )
Visa bifogad fil 81760
Du ocksåAutocorrect might be onto something here Igår försökte jag öppna ytterdörren genom att klicka på "låsa upp" på bilnyckeln........