Konstigt Konstigt...

Carla

Trådstartare
Jag har en fråga gällande min ena hund.

Jag har en kaxig stor mopsherre på 4 år som alltid har haft ett och annat att säga till om, om det mesta.
Dock har det aldrig varit något problem, det mesta har "försvunnit av sig själv" annat har vi tränat bort.

En av grejerna var dammsugarn. Denna dumma dammsugare, tycker Lucifer (hunden). Vi lyckades få honom att sluta skälla åt dammsugarn, trodde vi.

Nu på sistone skäller han på dammsugarn igen - men bara när mamma dammsuger.

What to do? Vad håller han på med egentligen? :rofl:

Tacksam för svar.
Mvh, Carla

Sv: Konstigt Konstigt...

Såg ett avsnitt där Cesar Millan skulle hjälpa en hund bli av med detta. Kommer inte ihåg hur han bar sig åt. Kanske nån annan såg det och kan förklara.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 337
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 430
Senast: Migo
·
Hundhälsa Har en tik på 1,5 år som genomgick sitt andra löp för ca 2 månader sedan. För ca 1 vecka sedan började hon bete sig väldigt konstigt,hon...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: russinbulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Barmarksdrag/canicross