Konstiga nummer ringer

Piek

Trådstartare
De senaste dagarna har min telefon blivit invaderad av samtal... Antingen står det "okänd" eller "+1005" råkade svara av bara farten första gången okänd ringde och blev bortklickad direkt. Vad sjutton är detta och hur blir man av med dem? Livrädd för att det ska vara något som blir att kosta en himla massa om jag råkar svara

Ladda ner Truecaller eller liknande app så kan du klicka i "Blockera" när de ringer. Då kan de iaf aldrig ringa dig från det numret igen.

De senaste dagarna har min telefon blivit invaderad av samtal... Antingen står det "okänd" eller "+1005" råkade svara av bara farten första gången okänd ringde och blev bortklickad direkt. Vad sjutton är detta och hur blir man av med dem? Livrädd för att det ska vara något som blir att kosta en himla massa om jag råkar svara
Det kostar aldrig att svara, såvida man inte säger ett Ja, som klipps in i ett sammanhang.... Däremot kan det kosta om man ringer tillbaka på numret
http://www.metro.se/nyheter/nej-du-...tt-du-svarar-i-telefonen/EVHnhk!xtXk1d8z75bn/

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
913
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
IT & mobiler Hade en djupt suspekt upplevelse med min telefon. Väntade ett viktigt samtal som gick om intet. Fick inte något inkommande samtal att...
Svar
9
· Visningar
1 815
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama