Skulle gissa att hen menar ett lågt flerfamiljshus.Bara nyfiken...Vad är ett lågt höghus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle gissa att hen menar ett lågt flerfamiljshus.Bara nyfiken...Vad är ett lågt höghus?
Efter en googling så känns det som att det är vad jag menar ja, jag har alltid trott att ett flerfamiljshus är mer som en stor villa som på senare tid blivit uppdelat till lägenheter. Där ser man ^^Skulle gissa att hen menar ett lågt flerfamiljshus.
Du behöver inte gissa då hen redan svarat ovanSkulle gissa att hen menar ett lågt flerfamiljshus.
Jag behövde såklart inte men valde att göra det eftersom ingen sagt vad ett sånt hus egentligen heter.Du behöver inte gissa då hen redan svarat ovan
Syrran hade en som låste, rykte i dörren, låste upp, låste och kände på dörren 40 gånger. Gick men kom tillbaka ibland o skrek ”men jag har ju redan kollat dörren!!!!!” Och kolla så dörren var låst igen
Låter som tvångstankarSyrran hade en som låste, rykte i dörren, låste upp, låste och kände på dörren 40 gånger. Gick men kom tillbaka ibland o skrek ”men jag har ju redan kollat dörren!!!!!” Och kolla så dörren var låst igen
Påminner mig om min sista lägenhet. Det var underförstått att det var okej med ljud och man hörde ändå inte så mycket om i lägenheterna trots att folk hade fester så det dånade i trapphuset. Passade mig perfekt som ibland får lust att städa mitt i nattenJag hade en granne i lägenheten ovanför som spelade Fairytale med Alexander Rybak på repeat från tidig morgon till sen kväll (typ 6-24) varje dag i ett halvår. Inte jättehögt, det gick att överrösta med t.ex. TVn, men tillräckligt så det hördes när det i övrigt var tyst hos mig. Detta var när jag pluggade, vilket jag gärna gör i tystnad... men nej, hela tiden "I'm in looooove with a fairytaaaale" om och om igen. Jag är helt säker på att det kan användas som tortyrredskap.
Efter ett drygt halvår bytte hon låt till Darins version av Coldplays Viva la Vida. Den gick på repeat i fyra månader, sen flyttade jag...
Hon hade också två grand danois på 43 kvm. Lät lite som en elefanthjord ibland.
Det var tider det.
Precis, tvångstankar/tvångshandlingar är oerhört plågsamtLåter som tvångstankar