Konfermation

Pudlan

Trådstartare
Vad ger man i konfirmations present nu för tiden? Det är en nära vänns dotter som ska konfirmeras i vår. Jag har ingen aning om vad man ger en konfirmand 2018. Kostad max 400-500 kr hade vi tänkt.
Tacksam för förslag till present.

Vad ger man i konfirmations present nu för tiden? Det är en nära vänns dotter som ska konfirmeras i vår. Jag har ingen aning om vad man ger en konfirmand 2018. Kostad max 400-500 kr hade vi tänkt.
Våra vänner önskade sig bidrag till moppekörkort.

Har du någon uppfattning om intressen och vad hon gillar?
Om hon gillar tex kläder kan man ge presentkort eller gillar hon hästar kan man ge något i anknytning till det.

Kanske ett par örhängen från Lily and Rose. Finns fina från 300kr ungefär :)

Mvh Miks

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 301
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 932
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 775
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 802
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar