BernT
Trådstartare
Aldrig hört talas om får googla.Men. Radhus kring typ Apelsinplan? Fortfarande dyrt med tanke på radhus, men billigare än Långdrag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig hört talas om får googla.Men. Radhus kring typ Apelsinplan? Fortfarande dyrt med tanke på radhus, men billigare än Långdrag?
Aldrig hört talas om får googla.
Man bygger ett litet Attefallshus bredvid först.Sen är ju kök och badrum riktigt skit att helrenovera. Bye bye dusch och smidiga matlagningsmöjligheter liksom. Det vore ju toppen att fixa innan inflytt. Om man inte har alternativa lösningar dvs. E
Jag skaffade barn mitt i allting annat som hände i livet.Jag förstår faktiskt inte er som säger skaffa barn ändå. Förstår ni inte hur mycket inkomst som försvinner? Hu
Det är också härligt.Härligt!
Jag har 5-10 min med cykel. Bor i stad vid havet.
De har byggt mycket där bara senaste året vad jag sett (när jag åkte förbi med tåget blev jag jätteförvånad). Och det finns planer på att bygga rejält mycket till (och en del protester mot det tror jag). Så snart är det nog en lite större tja vad det nu är.Vi pratade faktiskt om just Knivsta, jag och min vän senast, de var sugna på att kika där. Själva tittar vi dessvärre mer söderut.
Det är också härligt.
Jag har bott i Uppsala.
Där är badplatser en bristvara.
Det finns många fördelar med Knivsta.Vi pratade faktiskt om just Knivsta, jag och min vän senast, de var sugna på att kika där. Själva tittar vi dessvärre mer söderut.
Samhälle med Stadskomplex.De har byggt mycket där bara senaste året vad jag sett (när jag åkte förbi med tåget blev jag jätteförvånad). Och det finns planer på att bygga rejält mycket till (och en del protester mot det tror jag). Så snart är det nog en lite större tja vad det nu är.
Runt där jag bor nu med sambo, och är skriven, så formligen kryllar det av badplatser.Vi har 5-6 fina badplatser i min lilla stad. De är rätt olika så det finns nåt för alla.
Jag förstår faktiskt inte er som säger skaffa barn ändå. Förstår ni inte hur mycket inkomst som försvinner? Hur otroligt mycket svårare det blir att komma in på marknaden för oss då? Det är skitsvårt redan nu, att skaffa ett till i nuvarande situation är ju verkligen bara att göra alla olyckliga.
Så det handlar liksom inte bara om ett bostadsköp utan det är rätt avgörande för allt annat i livet också. Det är ju därför jag tycker det är jobbigt och jag blir ledsen över hela situationen.
Oxelösund har ungefär femtielva badplatser och en fantastisk skärgård, och det har Stockholmarna upptäckt nu glad att vi redan har vårat hus, huspriserna har fullkomligt exploderat de senaste åren, lägenheterna är inte riktigt ikapp Nyköping än, men det dröjer nog inte jättelänge det heller.Runt där jag bor nu med sambo, och är skriven, så formligen kryllar det av badplatser.
(Utanför Nyköping)
Så det är väldigt olika det där.
Oxelösund har ungefär femtielva badplatser och en fantastisk skärgård, och det har Stockholmarna upptäckt nu
Inte mig emot än så länge, vårat hus har nästan dubblerat i värde av att inte göra någonting i principÄsch det har vi alltid vetat, vi har bara inte tvingats ut från vårt eget län pga priserna fören nu
Om man kan tänka sig att hyra ut ett det hade inte funnits på kartan att sätta ett hus på min tomt som vi ska hyra ut så det hade varit att kasta pengarna i sjön.Man bygger ett litet Attefallshus bredvid först.
Det hyr man sedan ut när allt är klart.
Det kan ju bero litet på hur stor tomten är också.Om man kan tänka sig att hyra ut ett det hade inte funnits på kartan att sätta ett hus på min tomt som vi ska hyra ut så det hade varit att kasta pengarna i sjön.
Ja och hur man är som person, hur mycket energi man tycker att det tar att hyra ut bostad osv. Skulle jag ens fundera på det skulle jag ha en tomt så stor att jag inte behövde se hyresgästen på min mark, att vi inte behövde dela tomt så att säga.Det kan ju bero litet på hur stor tomten är också.
Mmm ert Bauhaus är rent av riktigt bra, har åkt dit från min lilla stad vars kommunpolitiker har jättekomplex och vill sluta vara en stad och istället bli en förort till Stockholm (eller en förort till en förort till Stockholm, med ett Landmärke!), tror de siktar mot att få bli Upplands Väsby men längtar desperat efter att få vara, gasp! Solna (att få vara Kista, med ett Tower! vore ju lite för stort), när vårt Bauhaus har lagerfel. (nej jag är inte bitter)Samhälle med Stadskomplex.
Planen är att bli en "Småstad".
Men städer görs ju inte längre.
Vi säger Samhället eller nere på Byn.
Fördelen med utbyggnaden är att det finns saker i centrum.
Man kan gå ut och äta, gå på puben, handla och lösa allehanda problem lokalt. Det finns t.o.m. Bauhaus numera. Civilisationen har anlänt till Knivsta.