Ja, och jag har sagt det TRE gånger i den här tråden
Och kan inte ta in mina svar ändå?
Jag är också lite anal med mitt hem, har helst bara syrrans ungar här och definitivt inga jyckar, men bara för att vissa av mina vänner har lite annorlunda syn på hur försiktig man är hos andra så tycker jag ju liksom inte illa om dem eller tänker att de är dåliga människor. Jag tycker jättebra om dem och tänker att vi har bara lite olika syn på det hela. Hade jag tänkt att de betedde sig så för att jävlas hade jag ju liksom inte umgåtts med dem alls. Och så ses man nån annanstans än hos anala-niphredil som inte kan slappna av när ungar är hos henne. (och som inte vill att föräldern till barnet ska sitta på helspänn och vara orolig för vad barnet gör och för att den ska förstöra nåt)
Jag har varken bett någon sitta på helspänn eller sagt att de är dåliga människor. Jag ser att de/ni har olika syn på "renlighet" och vad man hjälps åt med som vänner, men vill att det ska fungera att umgås med folket ändå..
Jag tror inte de jävlas alls!! Varför läsa in en massa som jag inte skrivit? Har du emot mig, eller varför uttrycker du dig som att jag är ett problem för mina vänner? Jag ber om hjälp i en tråd, vissa verkar tro att jag vill jävlas, snackar skit, gnälla och få medhåll?! Vad är er empati från att ta emot hjälp och råd för att få det bättre och fortsätta umgås med mina vänner utan problem?
Mennne det är tydligen inte ett alternativ för TS