makarontanten
Trådstartare
Sv: Kompisar som skräpar ner vid besök
Duken var ditt exempel, jag tycker inte den är märkvärdig ( vem är det som lägger till?) Jag uttryckte mig heller inte märkvärdigt att jag tar med mig en handduk för att torka av hunden. I övrigt är hon rumsren ( vad det nu har med saken att göra?), men fortfarande ung och det kan hända olyckor. Jag frågar mina vänner först om det är ok att ta med henne och de vet att jag städar upp och håller koll på henne så det brukar vara ok. Hon får inte vara i andras soffor
Jaha, nu var duken nyinköpt också. Varför inte unik, knypplad för hundra år sedan av en älskad farmors mor? Eftersom du ändå lägger till lite egna parametrar eller flyttar fokus lite grand för varje inlägg, menar jag
Spelar det någon roll om den är nyinköpt eller inte? Vet du alltid om den är nyinköpt eller älskvärd från en älskad farmor i varje hem du kommer hem till?
Mina vänner blir nog inte just ledsna om någon spiller på deras dukar. Om du blir ledsen av sådant är det väl bäst att inte lägga på duken eller inte bjuda hem folk.
Vilken tur att du har så toleranta vänner som inte bryr sig om sina saker
Det är klart att jag ber om ursäkt. Och börjar hälla salt osv. Nu lägger du till eget igen.
Det var inte vad du skrev, du skrev att du aldrig skulle erbjuda dig
Jag är lite förvånad över att du tycker att en duk är så märkvärdig, eftersom du själv skulle ta med din icke rumsrena valp när du går på besök. I min värld är hundkiss mindre önskvärt än vin på en duk. Du verkade väldigt belåten över att du skulle ta med en handduk för att torka upp efter hunden - men gällde det mina mattor och min soffa så skulle du få komma först när valpen blivit rumsren, faktiskt.
Duken var ditt exempel, jag tycker inte den är märkvärdig ( vem är det som lägger till?) Jag uttryckte mig heller inte märkvärdigt att jag tar med mig en handduk för att torka av hunden. I övrigt är hon rumsren ( vad det nu har med saken att göra?), men fortfarande ung och det kan hända olyckor. Jag frågar mina vänner först om det är ok att ta med henne och de vet att jag städar upp och håller koll på henne så det brukar vara ok. Hon får inte vara i andras soffor
Senast ändrad: