Kombinationer

C

Cw_

är de bara jag som hatar att hoppa dem? Mitt fullbod tror även att han kan man leka sig över hur höga dem än är. iofs kan han säkert det men tänk på mig som måste hålla sig kvar!! :crazy:

------------------------------

star quality all over my name

Jag hatar inte kombinationer, jag tycker det är trevligt, men jag förstår inte vad du menar med att han leker sig över dem.

haha trevligt..? :) ja han tar inte de låga hinderna på allvar..bara om jag har höga hinder..

----------------------

Star quality all over my name

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
957
Senast: tara
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: Grazing
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
937
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 031
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar