Kombination kantband/passpoal.

Rumpnissen

Trådstartare
Nu ska jag köpa nytt dressyrschabrak, tänker mig ett vitt Mias men funderar på vad jag ska ha för kantband och passpoal. Jag vill ha något ovanligt och fint! :angel: Jag funderar på ljusblått/marinblått med det kanske inte är ok. ;)

Hoppschabraket är vitt med grönt kantband och silverpasspoal.

Sv: Kombination kantband/passpoal.

ljusblått/marinblått tror jag kan blir riktikt snyggt!!
fasst iofs är det så ovanligt? =)

Det är den här lilla skiten som ska ha det:

lycka2.jpg

Brunt/rosa är ju faktiskt en bra idé! :idea:

Vad har du för färg på kavaj och stövlar då? Svart? Svart utrustning?

Isf skulle jag nog inte ta brunt (brunt och rosa är annars jättefint. Brunt och ljusblått också).

Ljusblått och silver kanske?

Allt annat är svart, så där har du en poäng.

Ljusblått och silver är ju snyggt. Men jag vet inte... Min gräns för vad som är snyggt och vad som är tramsigt ligger där någonstans, kan bara inte bestämma mig för riktigt var. :D

Tycker att marin/ljusblått är en snygg kombination, men även svart/silver.

svart/silver är på tok för tråkigt. Jag vill ju spexa. ;) VSpexnivån blir iof inte så hög bara för man väljer ett kantband som inte är jätte vanligt, men man får ju göra så gott man kan. ;)

Jag har aldrig sett det i alla fall. Men visst, så jätte hög spexnivå är det ju inte på det heller.

Ska du spexa till det kan du ha en väldigt klar färg på passpoalen och sen svart kantband för att matcha urustningen. Passpoalen kan vara allt från illrosa till limegrön!

Cerise? Eller vad?

Om du ska ha ngn helt avvikande färg på kantbandet så tycker jag att det är väldigt snyggt att plocka upp färgen på ngn mer detalj i utrustningen. Tex att pannbandet plockar upp färgen också.

Limegrönt hade nog annars kunna vara snyggt på din ärta! Med ett bling-bling pannband som skiftar i grönt :d

Limegrönt. Har funderat lite på att ta med det någonannan stans i utrustningen också, precis som du säger. I pannbandet var ju smart!

Cerise eller limegrönt... Skarpa färger är ju snyggt. Får fundera ett tag.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 300
Senast: Squie
·
Ridning Hej! Finns säkert fler än jag som har hoppstammad men mest rider dressyr . Jag är inte så avancerad , msv:c/b. Tittar nu på lite olika...
Svar
7
· Visningar
1 096
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 509
Senast: Jeps
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • DIY hästvård