Kolugn vs toknervös häst i stallet

Sv: Kolugn vs toknervös häst i stallet

Ikväll var han kolugn igen!! jättekonstigt! ja ja skönt att se honom lugn iallfall! Måste ha varit något han hörde utanför eller nåt..:confused:

Fast det där med skott. Om det är sent på kvällen så är det väl ingen som jagar? Det är ju rätt mörkt redan vid halv åtta..

Fast det där med skott. Om det är sent på kvällen så är det väl ingen som jagar? Det är ju rätt mörkt redan vid halv åtta..

Det är ju sant förståss, och detta var i skymmning, borde inte jag ha hört det också?? Väldigt konstigt faktiskt...

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 366
Senast: Lutten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 181
Senast: Juli0a
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 844
Senast: Twihard
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 916
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar