_FiA_
Trådstartare
Jag har nyligen börjat på ett nytt jobb, alla är jätte trevliga och än så länge trivs jag bra. Men det är en kille som stinker svett, det luktar alltså 20 minuter efter han lämnat ett rum. Han har ett fysiskt jobb där han bär tungt, men det luktar alltså gammal svett. Han har samma skjorta på sig varje dag ser det ut som. Han är supertrevlig och sånt, men jag står verkligen inte ut
! Får kväljningar varje gång han är nära och jag märker att jag går runt och håller andan när han går förbi.
Dom andra som jobbar där måste ju känna?! har dom inget luktsinne?
Jag är så pass ny att jag inte vågar göra något.. men om jag nu ska jobba där ex antal år så vet jag inte hur jag ska klara av att få kväljningar varje dag. Jag är en rätt blyg försynt tjej så att fråga rätt ut om han duschat den här veckan skulle aldrig falla mig in
Dom andra som jobbar där måste ju känna?! har dom inget luktsinne?
Jag är så pass ny att jag inte vågar göra något.. men om jag nu ska jobba där ex antal år så vet jag inte hur jag ska klara av att få kväljningar varje dag. Jag är en rätt blyg försynt tjej så att fråga rätt ut om han duschat den här veckan skulle aldrig falla mig in