kollage på vovven

F

Frieserhäst

alla är så duktiga på att göra kollage så jag fick oxå testa, dock inte med samma resultat :o

Komentera gärna!! :idea:

På bilden är det min älskade Labrador som inte längre finns med mej.

{83e955c5-0a7d-4e2f-ac1a-9b85b82f5ac3}.jpg

Mia

Sv: kollage på vovven

tack :) ja, han blev ganska mycket till åren.
han var pigg ända till slutet, förutom ca 1 vecka innan när han gav upp och varken åt eller drack :cry:
Världens svåraste beslut då han var världens snällaste och underbaraste hund.
men vi har alltid sagt att man inte skall vara självisk när det kommer till slutet.
att låta en hund lida för att man själv inte vill släppa taget, men det var det värsta jag varit med om. :crazy: :cry:

Super fint! Vill du göra 2 till mig? :rofl:

Nelzon
Queenie_94

Queenie_94

Maya :love:
Queenie_94

Queenie_94

Queenie_94

Awww....! Hel gullig vovve! *sniffles*

Min hund börjar bli åren och jag blir alltid ledsen så fort jag tänker på den dagen då han inte kommer vara med oss längre. Han var min första hund och han varit med oss sen jag var 9 år. Men du har rätt om att man inte ska vara självisk i slutet....jag hoppas jag inte är det...

Jättefint och jättesöt hund men skippa näsduken..det är inte snyggt. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 564
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 610
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 963
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama