Kolla vad jag hittade!

nevin

Trådstartare
En hand!
16245181.jpg


Och den kan röra på sig med :idea:
16245182.jpg


Och så var morsan elak och tog kort på mig när jag minst anade det, då får jag så här stora ögon minsann:
16245184.jpg



Och naturligtvis får man inte vara ifred när man ligger på mage heller, för då ska det dokumenteras hur duktig man är på att lyfta huvudet....
16245183.jpg


Lite annat än när jag var så här liten, precis nybakad var jag här!
14438894.jpg
 
Sv: Kolla vad jag hittade!

Ja, de är så söta i dem, jag vägrar använda något annat :D
 
Sv: Kolla vad jag hittade!

Jag använder mina gamla mössor jag hade när jag var liten, det är urgulligt stuk på dom!

Dessutom har äldste sonen min gamla overall, brunrandig och asfräck :D Snacka om retro!
 
Sv: Kolla vad jag hittade!

Här finns det en hel del av både sambons och mina gamla kläder med, bara jag slipper det orange/brunrandiga så går det bra tycker jag :)
 
Sv: Kolla vad jag hittade!

Hua då, det låter som min stickade, orange- och brunrandiga otäcka lilla dress som morsan gjorde...... Den ligger faktiskt långt ner i lådan, och snart har han vuxit ur den :)
 
Sv: Kolla vad jag hittade!

Ja, han börjar bli så stor, det går skitfort nu! Jag tycker att han byter storlek på kläderna över en dag eller två:crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 411
Senast: Badger
·
Relationer Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 056
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 643
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 748
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp