JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hej!
Är det någon som vet en bra sida där det står om kommande tävlingar, inte så stora som typ Falsterbo horse show o dom men gärna där det är plasering och bara klubbtävling
Vet ni någon sida som är bra att kolla tävlingar på så skriv gärna
TDB= tävlingsdatabasen om du ska rida och anmäla dig, equipe.com om du vill se startlistor och resultat
Dressyr
Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och...
2
3
4
Hästmänniskan
Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle...
2
Körning
Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Utrustning
Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Sommartid
Samhälle Jag har läst om posten och jag håller fortfarande med om att jag gillar den. Jag tycker att sjukvårdspersonalen gör ett jättejobb med...
Badger
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Efter några intensiva dagar så är jag helt slut. Så mina föräldrar får spendera eftermiddagen själva idag medan jag stannar i lägenheten...
parellikusken
18 minuter sedan
Svar: 990
Visningar: 31 293
Allmänt
Högerregeln
Juridik & Ekonomi Ja finns ingen skyltning (huvudledsskyltar utmed vägen, väjningsstreck/trianglar osv) så gäller högerregeln. Men visst kan det ibland...
warg
21 minuter sedan
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Detta är en varghybrid som är rätt så känd som ska tillhöra den ovanliga ”rasen” blue wolfdog. Jag minns inte allt jag har läst, men...
Lyan
28 minuter sedan
Svar: 1 695
Visningar: 164 862
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Här har också lamm trillat ut, 19 lamm på 8 tackor och 2 av tackorna har fått fyrlingar. 11 tackor kvar som ska lamma, hoppas på en...
Pilot
30 minuter sedan
Svar: 1 079
Visningar: 219 923
Djur
Hundarnas bästa vän, elbilen. Kyla och värme
Övr. Hund Nu kanske vi inte ska göra det här till en elbilsdiskussion, men behöver svara på frågan.
Det är inte alls besvärligt att ladda. Jag...
Rumpnissen
Idag kl 12:03
Svar: 13
Visningar: 442
Hund
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Varför skulle du få något om den säljs?
Medryttarskapet är här o nu för att medryttaren tycker det är roligt,
ingen investering.
mars
22 minuter sedan
Skoning
Hästvård Om vinterskorna (med fyra brodd i varje) är okej så brukar vi spara dem och sätta på dem nästa vinter igen. Hos oss behöver broddarna...
Kristall10
30 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 108
Vård
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
32 minuter sedan
Svar: 60
Visningar: 4 127
Avel