Kolla sändningarna från SM

Saeta

Trådstartare
Någon som vet om man kan kolla på sändningarna från SM på Horse1 senare?
Jag missade nämligen när det sändes live och vill så gärna se. Har ett konto och har en månad gratis.
Finns det något arkiv att kolla på? Någon som vet? :D

Jag hoppas att de ska ha det så man kan kolla sedan, min uppkoppling klarar inte live TVen :( stod och stampade av irritation på min Internetleverantörer som inte uppfyller det de lovar :rage:

Ja, försökte kolla lite på det som gick idag, men det bara buffrade och laggade så jag blev helt tokig! Precis i en prisutdelning. Suck. Jag har fortfarande inte hittat det, men ska kolla ikväll. Hoppas dom lägger ut så man kan kolla sen, på allt!

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
944
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 735
Senast: Sezziyanen
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 141
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna