kolla in, katt med sadel

Trådstartare
6468393.jpg

Blev helt full i skratt när jag såg att katten var med på sadelkortet, ser precis ut som han har den på ryggen :rofl: jaja har man en ponny i stallet så kan man väll lika gärna ha en i lägenheten oxå :D

Sv: kolla in, katt med sadel

Jag har alltid tyckt att katter måste vara så roliga att rida på (om dem var större), tänk hur högt man skulle kunna hoppa med dem. :D

Men vad svårt att hitta en sadel som funkar med en så rörlig rygg...

Hehe... I Hästarnas dal av Jean M Auel rider Ayla på ett grottlejon. :)

va, upptäckte du det efter? när den kom till datorn eller? haha.. skulle det hända mig skulle jag nog skratta i flera timmar efteåt.. har så dålig humor, klagar alla på =P

ja, tänkte inte på att katten var där när jag fota :o dom e ju överallt :D

Men hallå! Du har ju sadlat alldeles för långt fram! :mad: :mad: :cry: Jag tycker du borde prova bomlöst istället!

;)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 961
Senast: iNHALE
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar