Kolla in alla magar ;)

Mynta2

Trådstartare
Jag är verkligen imponerad över en del magar på dessa bilder :D. Den som fasinerade mig mest är magbilden som heter Karoline (från v: 16 börjar det). Det är verkligen en eeeeenorm mage om man fortsätter kolla. :eek:. Sista veckorna undrar jag...hur kan detta kännas för ryggen å kan det vara tvillingar hon bär ?? Eller ligger ungen rätt ut ;). Men fräckt är det.


http://www.niomanader.se/magbilder.asp#
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

Åh herregud vilken mage. Den är lång.
Tycker de flesta hade väldigt stora magar tidigt på sidan.
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

Tyckte jag också!

Vilken konstig färg hon hade på magen, den såg nästan "fästing" färgad ut
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

Vad blev det av den magen???

Tycker iofs att de flesta hade stora magar, jag höll min 1:a graviditet osynlig i 28 veckor.
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

Jag visade min man bilderna. Han tyckte Karolines mage såg ut som våmmen på en slaktad tjur:eek::crazy:

Den såg riktigt konstig ut!

//millus
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

Tyckte jag också!

Vilken konstig färg hon hade på magen, den såg nästan "fästing" färgad ut

Jag blev nästan lite äcklad, men det kanske är förbjudet att känna så angående en "fin" gravidmage...:confused:

Jag är nu i v.22, och min har precis börjat synas lite, så jag tror inte jag behöver oroa mig för "fästingmage".

Med förra trodde folk jag gått bara lite över halva tiden ungefär när det var sista veckan.....
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

Tycker de flesta hade väldigt stora magar tidigt på sidan.

Och jag blev glad att äntligen se några magar som ser ut lite mer som min. :D Jag är i v25 nu och ser väl ut ungefär som Joss, Karen eller Anna om magen i samma vecka.

Det är många som kommenterar att jag är stor. Men igår var jag hos BM och SF-måttet var bara pyttepyttelite över genomsnittet (men helt inom normalkurvan). Det beror väl på hur man bär magen så att säga; hur man är byggd från början...
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

karoline1_v41.jpg


Jisses amalia:eek::D
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

Tack för länken

Vad häftigt olika alla var.
Någon på slutet av graviditeten hade en strutmage.

Tror ni inte att Karoline hade tvillingar eller fler
i sin mage ?
Jag hade rätt liknande mage med mitt första barn
iof alla trodde jag hade fler i magen.
Jag fick sedan göra en bukplastik, förståligt va.

Något med hormonrubbningar har jag hört när man
brister enormt.
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

Halvt knapplån!

Många av er skriver att man vill göra bukplastik efter graviditeten och det kan jag förstå! Det skulle jag själv vilja göra om jag inte var nöjd. (Hoppas jag inte blir alltför slapp efter ev. grav. då jag redan är överviktig.)

Men ska man verkligen göra sån bukplastik om man vill gravid igen eller ska man "stå ut" tills man ev. blir gravid igen? För annars kanske man får göra det en gång till?!:eek: Självklart ska man inte behöva må dåligt och så i väntan på något annat, men jag undrar bara hur ni som ska eller har gjort det tänker.
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

Oj!

Stackars Karoline! :eek:

Jag hade nog varit rädd om magen hade vuxit sådär! Ser inte "normalt" ut...

Jag tyckte också att många var tjocka redan tidigt. Kanske är de så att blivande mammor med stort "put" tyckte att det var kul att publicera bilder.
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

Kul också att se att det var sån otrolig variation! Vissa hade större mage i v 13 än vad jag har nu i v 21. Skönt att se att man är normal vilket som.
 
Sv: Kolla in alla magar ;)

Vad blev det av den magen???

Tycker iofs att de flesta hade stora magar, jag höll min 1:a graviditet osynlig i 28 veckor.

Samma här. Mer eller mindre.
Är i v 28 nu och det är först nu jag tycker det syns någoting även med kläder sas.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 747
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 048
Senast: cassiopeja
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 378
Senast: Lyxzen
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 192
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp