Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är en gammal repgrimma som jag har knutit upp.
Ville bara se om jag får ihop den igen. Men hur jag än gör så blir ena änden jättelång och den andra hur kort som helst
Repet är 5.65m. Kommer inte använda den på hästarna, det är den för liten för
Kan någon hjälpa mig att knyta grimamn? Fattar typ inget på hemsidan.. Alltså hur får man till nosgrimman? På bilden är repet liksom dubbelt där, men det går jue inte..... Någon med MSN och webcam som kan visa? Vill såååååå jätte gärna ha en egen repgrimma.......
Kropp & Själ
Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.