"Knöl" på kaninen?

lovely_piff

Trådstartare
Min dvärgvädur har fått som en knöl på magen. E det någon annans kanin som fått något liknande? :crazy: Den är väl lika stor som en liten köttbulle med hår på :p . Är det bara en fetkula eller borde jag åka te veterinären?

Sv: "Knöl" på kaninen?

Det blir som ett brått på navel ungefär. Den nästan vänder sig utåin så att det blir en knöl. Förstår du?

Sv: "Knöl" på kaninen?

oj, vad är det för något? :eek:

Jag har bara sett knölar på hundar och hästar. Min farmor och farfars hund har några fettknölar som hon ar fått med åldern. Är din kanin gammal?

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 724
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 180
Senast: Maniac123
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar