Knights koppjärn

A

armando16

Har precis fått hem min Knights Lady Hawk. Ligger bra, men är ngt för vid. Skall byta från järnet vida som kom med(rött) till svart(normalt). De bomjärnen som används till Wintec sadlarna funkar även till Bates, funkar de även till Knights, eller måste jag ha deras egna?

Snabbt svar guldvärt!

Sv: Knights koppjärn

Red lektion i den idag, den är bredare i sätet än min förar dressyr, men väldigt skön, jämn i stoppningen och trevligt utseende för det priset. Vad är det för skillnad på koppjärnen? Jag kan inte se ngn som helst skillnad?

Sv: Knights koppjärn

Märket, du har inte deras egna koppjärn ;) Jobbigt men sant.

Hade en Lady Hawk till pållan i våras men hon växte ur den snabbt :(

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 828
Senast: Anonymisten
·
Utrustning Behöver få lite tips på sadel som kan passa en häst med lite manke, bred (ca 110 grader), platt och relativt rak. Har tidigare haft en...
Svar
10
· Visningar
2 882
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 792
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 075
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka