Klubbjacka eller Kavaj ?

Sv: Klubbjacka eller Kavaj ?

Det har inte hänt på ganska många år men jag rider alltid med kavaj på tävlingar högre än klubbtävlingar :)
Har bytt till regnjacka en gång men det var dels på regionalt, dels för 5-6 år sedan ;)

Har alltid kavaj på dressyr tävlingar. men lokala hopptävlingar händer det att jag har klubbjackan istället,..tycker att det är skönare att hoppa i klubbjackan,..:angel:

Just nu har jag klubbjacka.
Men letar kavaj. :D

Hejsan :P
Jag har alltid kavaj på dressyrtävlingar och på hopptävlingar så har jag klubbjacka :D Det har väll hänt då och då att man har haft kavaj på hopptävlingarna men nu är det klubbjackan som gäller :rofl:

Hejsan :P
Jag har alltid kavaj på dressyrtävlingar och på hopptävlingar så har jag klubbjacka :D Det har väll hänt då och då att man har haft kavaj på hopptävlingarna men nu är det klubbjackan som gäller :rofl:

Varför gör du valet att ha jacka på hopptävlingar när du ändå har en kavaj? :confused:

Det känns bekvämare att ha klubbjackan:rofl:

Jag använder kavaj på lokala hopptävlingar.

Okej, jag tycker att det är mkt smidigare med en figursydd kavaj än med en jacka som oftast är bylsig och/eller prasslar.

Har alltid kavaj. Tycker det rä mycket skönare med en figursydd kavaj än en prasslig bylsig jacka (precis som LadyCovergirl skrev:p)

Kavaj i princip alltid om inte är skitväder med regn eller jättekallt på vintern.

Jag har i princip alltid kavaj oavsett nivå på tävling. Undantag vid kyla/regn.

De första tävlingarna vi var på red jag i klubbjcka (fel klubb dessutom :p) - hade nog med att tänka på då iaf, utan maskeradutstyrsel ;)

Aha okej...visst jag inte...Så då får jag tävla i detta???

IMG_1345.jpg

Jag har oftast Kavaj, alltid på dressyr då, men på t.ex. klubbtävling kan jag ha klubbjackan på hoppning, men åker jag "bort" så blir det kavaj.

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 025
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 011
Senast: fio
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar