Klubben Online.....Ni som vet

doris

Trådstartare
Hej,

Tänkte passa på att fråga er här på forumet om någon av er vet om man som liten ridklubb ansluten till SvRF MÅSTE vara ansluten till klubben online/ ha klubben online?

Jag tycker personligen inte om upplägget på hemsidan. Utan vår egna är snyggare...Klubben online-hemsidan är ju så grymt tråkig och allas ser lika dan ut...

Någon som vet ????

Mvh Doris

Sv: Klubben Online.....Ni som vet

Kan bara svara med att vi inte har klubben online. Medelstor förening ansluten till SvRF.

Ok, tack för era svar.

Känns nästan som om man måste ibland...Eftersom mycket info som kommer från SvRF börjar med att "Ni får detta papper eftersom ni inte ännu är anslutna till Klubben online"

Ok, tack för era svar.

Känns nästan som om man måste ibland...Eftersom mycket info som kommer från SvRF börjar med att "Ni får detta papper eftersom ni inte ännu är anslutna till Klubben online"

Fast ni kan ju använda andra funktioner på Klubben online :idea:
medlemsregister etc
ganska bra faktiskt
Håller fullt med om att hemsidan inte är någon höjdare. Den typen av verktyg brukar ha en tendens att bli bra tråkiga. Kanske ok när det är en kommun.
Dock är det klubbar som gjort sina hyfsat snygga...

Har någon tips på en klubb med bra hemsida? Både vad gäller layout och innehåll?

kl
Måste verkligen hålla med om att det är lite tråkigt när alla har ungefär likadan! Den är säker jättepraktisk, men som sagt, lite tråkig.

kl
Måste verkligen hålla med om att det är lite tråkigt när alla har ungefär likadan! Den är säker jättepraktisk, men som sagt, lite tråkig.

Fast den är INTE jättepraktisk... svår att göra något än det mest elementära som den anser man ska göra och inte är det enkelt heller att förstå för den som inte kan.
Mina instruktioner för att ändra/tillägg på en vanlig html-sida med ftp är mycket enklare att följa :devil:

Fast den är INTE jättepraktisk... svår att göra något än det mest elementära som den anser man ska göra och inte är det enkelt heller att förstå för den som inte kan.
Mina instruktioner för att ändra/tillägg på en vanlig html-sida med ftp är mycket enklare att följa :devil:

Okej! Ja, du har säkert rätt, för jag har aldrig använt den :devil: bara sett den :smirk: Men men :D

Klubben online är inte bra, designen suger och det är alltid serverproblem. Gör själv hemsida till en ridklubb och jag skulle aldrig gå med på att ha klubben online.
Det är säkert jättebra om man inte kan koda själv, men annars är det inte speciellt spännande...

Jag har gjort en hemsida åt vår förening.
Vi ska ansluta oss till svrf och klubben online. När jag ringde till dem och frågade om deras "mall" till hemsidan.
Sa attvi redan har en egen sida och att vi vill fortsätta ha den. Det var inga problem huvudsaken är att man anslöt sig till klubben online så att medlemmarna får denna tidning från dem.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka