Klösträd/galoppträd med hängmatta

Lavine

Trådstartare
Jag/katterna har ett "Eiffel" klösträd som är väldigt slitet, jag vill köpa nytt. Jag har i flera år tänkt att det hade räckt med ett galoppträd, eftersom de bara flänger uppför stammen, upp till hängmattan som är överst. Så nu tänkte jag köpa ett sånt, som jag är säker :confused: på att jag vet har funnits. Alltså: ett galoppträd med en hängmatta högst upp, inga hyllor. Men jag hittar inte. Vet någon? Hängmattan vill jag absolut ha eftersom Elva sover där. :heart

Jag/katterna har ett "Eiffel" klösträd som är väldigt slitet, jag vill köpa nytt. Jag har i flera år tänkt att det hade räckt med ett galoppträd, eftersom de bara flänger uppför stammen, upp till hängmattan som är överst. Så nu tänkte jag köpa ett sånt, som jag är säker :confused: på att jag vet har funnits. Alltså: ett galoppträd med en hängmatta högst upp, inga hyllor. Men jag hittar inte. Vet någon? Hängmattan vill jag absolut ha eftersom Elva sover där. :heart

Du köper själva stolpen och sen kan du köpa en hängmatta till att fästa på tex kattens No 1 :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 278
Senast: Enya
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 385
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 142
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 750
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar