C
chaarliaejh
Pga. olika anledningar har min häst inte blivit klippt, i början skulle vi inte ens det, men nu har han fått 5 cm lång och TJOCK päls, och svettas av att bara skrittas. Och han blir aldrig riktigt torr heller.
Sen skulle han bli klippt i början av januari, men det kom olika saker i vägen igen. Och helst ska man ju inte göra det såhär sent, men jag vill ju inte rida honom när jag aldrig får honom helt torr, och han kan inte stå inne och torka hela dagarna heller.
Vad tycker ni, är det alldeles för sent att göra det nu?
Isåfall ska vi förmodligen klippa honom nu i veckan, annars vet jag inte hur jag ska göra.
Ursäkta om det redan finns en liknande tråd, jag kan inte använda sökfunktionen på den här datan.
Vet ni någon får ni gärna skriva den så läser jag där istället.
Sen skulle han bli klippt i början av januari, men det kom olika saker i vägen igen. Och helst ska man ju inte göra det såhär sent, men jag vill ju inte rida honom när jag aldrig får honom helt torr, och han kan inte stå inne och torka hela dagarna heller.
Vad tycker ni, är det alldeles för sent att göra det nu?
Isåfall ska vi förmodligen klippa honom nu i veckan, annars vet jag inte hur jag ska göra.
Ursäkta om det redan finns en liknande tråd, jag kan inte använda sökfunktionen på den här datan.
Vet ni någon får ni gärna skriva den så läser jag där istället.
Senast ändrad av en moderator: