Klarar ni detta?

Sv: Klarar ni detta?

hahahahahaha! Askul ju! Hästen bara sprätter med benen och hoppar fram hur jag än trycker ^^ Dagens roligaste!
 
Sv: Klarar ni detta?

Min får trava, det går riktigt bra tills det börjar bli mera uppför å de är typ 3 stenar på raket, då tar de ju tvärstopp å hästjäveln ramlar baklänges :D
 
Sv: Klarar ni detta?

Min häst bara tippar baklänges, börjar bli riktigt förbannad. Men rygga är hästjäkeln en riktig hejare på..........
 
Sv: Klarar ni detta?

Klarade det, vad stolt jag blir nu. En halvtimme av mitt liv bortkastat.....
 
Sv: Klarar ni detta?

Kommer till den lilla stentrappan i uppförsbacken, sen välter öket hur jag än trycker
 
Sv: Klarar ni detta?

Hahahaha!! Detta gjorde min dag! Roligaste spelet på länge :D Jag lyckades passa den en bit sedan trillade den.
 
Sv: Klarar ni detta?

Min får trava, det går riktigt bra tills det börjar bli mera uppför å de är typ 3 stenar på raket, då tar de ju tvärstopp å hästjäveln ramlar baklänges :D

Haha, jag körde också på trav, funkade ju hyfsat iaf:p
 
Sv: Klarar ni detta?

:rofl:

Jag kommer till uppförsbacken, i någon obestämbar gångart, men sen tippar skrället.
 
Sv: Klarar ni detta?

Hästakrället är ju överrörlig så in åt helsike och har ju noll balans i terräng:rofl:
"lame horse mode unlocked" åkte jag på?! Nu kan han inte ens röra bakbenen hahhahahhaahhaa....

fktlw2.png
 
Sv: Klarar ni detta?

Hahaha! Det gick rätt bra i passgång ett tag, sen la den sig på rygg..
 
Sv: Klarar ni detta?

Men hjälp, det är ju omöjligt att få människan att springa på ett vettigt sätt:p
 
Sv: Klarar ni detta?

Hahaha herregud va roligt! Den ser helt störd ut där den springer med alla benen samtidigt och ibland bara med frambenen... min har tippat hur många gånger som helst, börjar bli lite lätt beroende hahaha! :rofl:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: Ananazen
·
Träning När hästen går i korrekt form så trampar den in bakbenen in under kroppen, höjer ryggen och spänner bålen. Känslan blir ju då att hästen...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 851
Senast: Freazer
·
Anläggning Hur stort klarar sig era 700kgs hästar på? Jag vet att det är en omöjlig fråga men någon har väl erfarenhet. Min vuxna ardenner/pre kan...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp