Klapphingst

åke

Trådstartare
Hoppas att tråden hamnar rätt. Anars så kanske någon vänlig själ vill flytta den. Vet någon vad det kostar att få en klapphingst opererad på klinik?????+

Sv: Klapphingst

Vet bara att det på ett ställe kostar typ 13000 kr eller så... Men det är nog stor variation på priserna beroende på ställe. Fast en hel del dyrare än en vanligt kastrering är det iaf. Tyvärr.

Tråden ligger fel.
Jag vet inte vad det kostar, men ring till din klinik och fråga.

Nej det görs inte automatiskt.

Du får använda dig av den lilla "varningstriangeln" nere till vänster i varje inläggsruta. Klicka på den och skriv varför tråden ska flyttas.

Titta runt under forumrubrikerna så ser du vad varje forum ska innehålla. Står under "forum" överst på sidan, klicka på Generella, Inriktningar och Övriga.

Skriver detta eftersom det här är tredje tråden du får flyttad från Bukefaloshjälp ;)

åke skrev:
OK. gör dom det automatiskt??
Ja om dom upptäcker detta. Men det lär inte bli av förren efter påsklovet då moderatorn är tillbaka. Så du har god tid på dej att reda ut din fråga :)

Vore jag dig skulle jag vända mig till Helsingborg där har de stor erfarenhet av att titthålsoperera klappisar. Jag vet dock inte vad det kostar.

Liknande trådar

Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
2 004
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Min nya älskling är väldigt fäst vid sina kulor. Så pass fäst att dom inte fanns att finna när han skulle kastreras liggande på...
Svar
4
· Visningar
1 417
Senast: valegro
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 412
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat