Klantig!!!

Freydis

Trådstartare
Gaaaaahhhhhhhhhh! :eek: Jag har lyckats trycka bort adressraden längs upp ifönstret, den där man skiver "www.etc...." Säkert jättelätt att fixa men mitt hjärnsläpp är på topp just nu så jag kan ingenting!

Hjälp, snälla nån....
 
Sv: Klantig!!!

Antingen har du satt Explorer i fullskärmsläge. Medicinen heter hett tryck på F11

Eller så har du lyckats plocka bort adressfälet. Operationsmetoden heter klicka på "Visa" därpå "Verktygsfältet" och sen "Adressfältet".
 
Sv: Klantig!!!

:cry: Tryckt F11 det blev helskärm tryckte tillbaka. Gick till "visa - verktygsfält - adressfält" där adressfält var förbockat. Tryckte först en gång sen en gång till, det enda som förändrades var att en liten ruta längst upp till höger där det står "Adress" försvann och kom tillbaka. Och den rutan gick inte trycka på....

Har jag lyckats plocka bort nånting "for ever"??? :confused:
 
Sv: Klantig!!!

Nja du har råkat flytta den tror jag :)
Om du ser en som heter "Adress" så finns det en liten linje till vänster om den.
Flytta musen till den och se om det ändras till en dubbelpil (En pil åt vart håll)
Testa sen trycka ner vänster musknapp och dra den åt vänster
 
Sv: Klantig!!!

:( :( :( Nääääeeee, inga pilar bredvid adress...........

Den raden verkar vara helt borta från datorn.....
 
Sv: Klantig!!!

Nja du kan även har låst verktygsfältet

Högerklicka på verktygsfältet och se att den är avbockad och gör ett nytt försök
 
Sv: Klantig!!!

Ha ha ha vilken humor ni har

Freydis:
Du kan högerklicka och låsa den med när du har det som du vill.
 
Sv: Klantig!!!

Laban skrev:
Ha ha ha vilken humor ni har

Freydis:
Du kan högerklicka och låsa den med när du har det som du vill.

Japp, funkade bra med!!! :D Skönt att skärmen ser ut som vanligt igen...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 949
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 345
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
40 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp