Klanen Iglesias

fejko

Trådstartare
När jag var liten brukade vi göra oss lustiga över smörsångaren Julio Iglesias. Då trodde man väl aldrig att hans son Enrique Iglesias skulle terrorisera dagens ungdom :confused:

När jag var liten brukade vi göra oss lustiga över smörsångaren Julio Iglesias. Då trodde man väl aldrig att hans son Enrique Iglesias skulle terrorisera dagens ungdom :confused:
Eh? Va?

Dagens ungdom - människan är ju över 40. Tror inte det är ungdomar som lyssnar. Snarare folk samma medelålder?

Och vad menar du med lustig? Smörsångare som smörsångare. Det finns gott om dem. Iglesias lyckades bättre än genomsnittet bara.

Jag förstår inte meningen med tråden men antog att den handlar om att jämföra sin bArndom mot idag. :)

När jag var liten tittade vi på Fem myror är fler än fyra elefanter på en väldigt tjock tv. Sen när man ville stänga av fick man resa sig upp och trycka på tv;n. Blev ju lite motion där. Det fanns bara två kanaler och när ett program började i andra kanalen så blickade en liten trekant uppe i ena hörnet.

Idag ger inte tv-tittandet samma motion. :(

@niphredil mina A bråkar fortfarande ibland. De blir stora fast jag inte vill.. .:D

Liknande trådar

Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 869
Senast: Oh_really
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Hur gamla känner ni er? Och hur gamla tror folk att ni är? Jag är dryga 40, och jag kände mig länge mycket äldre än jag egentligen var...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 022
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix