Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh? Va?När jag var liten brukade vi göra oss lustiga över smörsångaren Julio Iglesias. Då trodde man väl aldrig att hans son Enrique Iglesias skulle terrorisera dagens ungdom
Eh nä. El Perdón, Duele El Corazon, Súbeme la radio och Bailando är ju snorpopulära bland unga. Bara för att en artist är X år behöver inte fansen vara i samma ålder.Dagens ungdom - människan är ju över 40. Tror inte det är ungdomar som lyssnar. Snarare folk samma medelålder?
Åh jag önskar min man höll med! Jag tycker Enrique är perfekt för när vi är ute och kör men min man avskyr honom .Smörsångeriet är ju som natt och dag. Enrique är perfekt driving music..
Ja det är han, mycket poppigare!Jag uppfattar den yngre som mer poppig än den äldre?
@niphredil mina A bråkar fortfarande ibland. De blir stora fast jag inte vill.. .
Bra man du harÅh jag önskar min man höll med! Jag tycker Enrique är perfekt för när vi är ute och kör men min man avskyr honom .
Finns bara en lösning på det, DUMPA!Åh jag önskar min man höll med! Jag tycker Enrique är perfekt för när vi är ute och kör men min man avskyr honom .
Återigen håller jag med din manÅh jag önskar min man höll med! Jag tycker Enrique är perfekt för när vi är ute och kör men min man avskyr honom .
Bra man du har
Filma nästa gång, är du snäll
Han upprepar som ett mantra "jag älskar min fru jag älskar min fru" när jag spelar Enrique på högsta volym i bilen och sjunger med ..
Jag tittade också på "Fem myror är mer än fler elefanter" och det på svart-vit tv, kanske inte underligt då att man ibland ser världen i svart-vitt.När jag var liten tittade vi på Fem myror är fler än fyra elefanter på en väldigt tjock tv.
Skulle inte tro det va .Filma nästa gång, är du snäll
Bailamooooooos.Alltså jag lyssnade på Enrique redan när jag gick på högstadiet. Det var liksom runt 99
Spelar ingen roll när man sätter på radion eller vilken kanal - Enrique IglesiasAlltså jag lyssnade på Enrique redan när jag gick på högstadiet. Det var liksom runt 99
+ @Tora
Han upprepar som ett mantra "jag älskar min fru jag älskar min fru" när jag spelar Enrique på högsta volym i bilen och sjunger med ..