Klaffbord av denna modell sökes

Cashmir

Trådstartare
Hur hittar jag något liknande? Skulle vilja ha precis den här modellen, alltså utan "ben". Gärna vit, eller i alla fall gå att måla vit. Ska vara av någon budgetmodell alltså rusta med mera går hur bra som helst :D Behöver inte vara så snygg på det viset utan mer en bänkskiva av samma modell...

Hjälp?! Tror inte jag kan bygga en egen så det är ingen idé att ni föreslår :angel:

Senast ändrad:
Sv: Klaffbord av denna modell sökes

Men om det är den modellen du vill ha varför köper du inte bara den från sidan du länkar? Stödbenet går väl ta bort själv enkelt?

Om du väntar lite så kommer säkert budgetställena (Jysk, Rusta osv) få in dom i sortimentet snart, det är inte riktigt säsong för balkongmöbler just nu.

Eller så har de redan börjat fått in det redan, men både Jysk, Rusta & IKEA brukar ha sådana modeller.

Ikea 329:-

norberg-vaggmonterat-klaffbord__0120123_PE276553_S4.JPG

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 686
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Jag ska bröllop i sommar och letar efter en festlig lågsko som är någorlunda täckt, åtminstone på sidorna. Har långsmala fötter som...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix