kläder till shettis och liten ryttare

S

speedygirl

Jag undrar om någon kan hjälpa mig. Behöver nämligen hjälp med vart jag kan hitta utrustning till en liten shettis och dess ryttare.
Vill ha kläder i marin och grönt med något vitt i. Vill ha med mönster på jackan osv. Hjölp mig någon!

Är helt ny i det här!!!!

Sv: kläder till shettis och liten ryttare

Ta kontakt med någon i den ponnygaloppklubb du är med i - är du inte med i någon så rekommenderar jag att du blir det. Det är steg 1. ;) Det finns firmor som syr upp galoppdressar, men de kostar ganska mycket. Detsamma gäller sadlar och annan utrustning, i Sverige kostar det nästan mer än det smakar i och med att konkurrensen är så liten på galopputrustning. Men som sagt, hör med din klubb. Kanske finns någon som har begagnade grejer eller någon som lånar ut?

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 815
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
276
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 052
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix
  • Sabotage?