Kladd på tapeten...

Spiteful Spirit

Trådstartare
Upptäckte i dag ett avtryck av en liten hand samt annat kladd på tapeten i tv-rummet... Vad kan man använda för att få bort det utan att skada tapeten (den är vit)? Det känns både fett och smutsigt, anar att det är någon som fikat och sen gått från bordet utan att torka händerna... :P

Sv: Kladd på tapeten...

Det här är ju inte helt enligt skolboken, men när jag i hysterisk tidsnöd städade var lägenhet när vi flyttade tog jag faktiskt badrumsrengöring pa tapeterna (runt lysknappar etc). Det funkade, men man ska nog inte göra det varje vecka. :crazy:

Det var i en sprayflaska - jag sprayade försiktigt och torkade rent med en trasa. Man bör nog kolla att medlet är hyfsat färglöst och kanske testa i ett undanskymt hörn...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 626
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 763
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 605
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30