kisset blir rött efter en stund

J

johannab66

När mitt marsvin kissar på golvet blir kisset rött efter en halv minut ungefär. Så har det inte varit förut. Någon som vet??

Sv: kisset blir rött efter en stund

Så blir det för mina marsvin med. De verkar må precis som vanligt, så jag vet inte vad det kan vara. :confused:

Sv: kisset blir rött efter en stund

Nej, han har inte ätit maskrosor. Han äter precis som vanligt, men så har brukar inte kisset se ut. Han äter mest hö, inga pellets, men ibland lite gnag-godis. Han får äpple och kål på kvällen

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 755
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Tant siames är 12 år i vinter och har aldrig haft urinproblem. Tills nu. I skrivande stund är hon helt nyopererad för urinsten. Stenar...
Svar
1
· Visningar
729
Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 869
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.