Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker ju att det är fantastiskt praktiskt, och sparar lite vatten också för att återkoppla till annat som dök upp i duschtråden. Sedan är jag vildmarkscampare långvandrare och lajvare, så jag kissar i skogen också, men jag känner inte att det är samma sak.Tanken har inte slagit mig att pröva. Förvisso tömma menskopp har ju hänt att jag gjort vid tillfälle.
Erkänner att jag har problem med att kissa ute i skogen osv. Föredrar helt klart en toalett att sitta på. Så kan mycket väl bero på det.
Så är det. Vatten sparar man ju helt klart. Och urinet ska ju vara sterilt så varför inte egentligen. Är bara jag som inte tänkt så utanför boxen. Tror dock jag har kissat i duschen när jag var liten men inte nu som vuxen. Jag bor ju själv förvisso...Jag tycker ju att det är fantastiskt praktiskt, och sparar lite vatten också för att återkoppla till annat som dök upp i duschtråden. Sedan är jag vildmarkscampare långvandrare och lajvare, så jag kissar i skogen också, men jag känner inte att det är samma sak.
Så är det. Vatten sparar man ju helt klart. Och urinet ska ju vara sterilt så varför inte egentligen. Är bara jag som inte tänkt så utanför boxen. Tror dock jag har kissat i duschen när jag var liten men inte nu som vuxen. Jag bor ju själv förvisso...
<snip>
Hur lyckas du få urin på kroppen om du står upp, under rinnande vatten och kissar?Nej. Aldrig.
Det är urin och därmed inget jag vill ha på kroppen.
Uppenbart har vi HELT olika anatomi i våra privata delar. Tänker inte utveckla....Hur lyckas du få urin på kroppen om du står upp, under rinnande vatten och kissar?
------------
För att svara på frågan, blir jag kissnödig under pågående dusch, så hoppar jag inte ur duschen för att sätta mig på toan. Inte heller får jag kiss på kroppen, inte ens på benen om jag står och kissar.
Kissar utan problemet ute i naturen om jag blir kissnödig i skogen.
Fast... kissar i terrängen gör ju alla. Älgar, rävar, möss, athenor och jag.Om jag blir kissnödig i duschen - ja. Sedan kissar jag utan problem ute i terrängen också, mitt jobb hade blivit VÄLDIGT jobbigt annars
Jag har en toalett och den använder jag. Jag struntar i om urin påstås vara sterilt. Det är urin och därmed inget jag vill ha på kroppen.