Samma här, och det menar jag verkligen utan att döma. Men det intresserar mig varför "vi" fungerar så, eftersom det är återkommande inslag i väldigt mångas sexuella fantasier och kinks.
En annan tanke jag har är vad vi bör agera på och inte. Nu vill jag även flagga för att jag testar tankar, och har alltså begränsad kunskap om detta. Men om jag gör en jämförelse med normer och strukturer så finns det ju mycket som jag inombords "vill". Jag vill följa strömmen och vara en del av den sociala gruppen, men väljer ibland en annan väg i syfte att bryta skadliga strukturer. Om jag hade haft en kink som byggde på någonting högst problematiskt så vet jag inte hur gärna jag hade velat agera på den. Kanske hade jag valt att backa från den och se om jag kunde hitta sexuell tillfredsställelse på andra vägar, än att ge mig ut och försöka finna en till person med samma problematiska kink och göda den. En del kanske inte har något val, och finner inte tillfredsställelse på andra vis, det vet jag inte. Men en tanke jag har. Jag har svårt att få grepp om att vi så aktivt jobbar mot destruktiva normer och strukturer utan för sängkammaren, men i sängkammaren så fantiserar vi om att begå övergrepp helt fritt. Jag är okunnig, det erkänner jag, men jag får inte ihop det riktigt.