King Marco

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lexia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 151
L

Lexia

Skulle vilja veta allt om honom men har inte hittat så mycket information. Nu tar jag hjälp av er!

Är det någon som vet vad han dog av?

Har han möjligen någon godkänd son?

Sv: King Marco

Tyvärr ingen godkänd son:(

Har för mig att han var Breedersfinalist i dressyr trots att han var avlad för att bli hopphäst.

Såg honom själv bara en endaste gång men tyckte att han såg mycket trevlig ut. Hade han fortfarande varit i avel hade jag med glädje använt honom till mitt sto!

Görel skrev:
Hade han fortfarande varit i avel hade jag med glädje använt honom till mitt sto!
Det hade jag gärna oxå gjort! Min pålla har en avkomma e honom f.99och det jag vet om henne så verkade det blivit en bra kombination (King Marco-Stanford-Brabant).

Veronika skrev:
Det hade jag gärna oxå gjort! Min pålla har en avkomma e honom f.99och det jag vet om henne så verkade det blivit en bra kombination (King Marco-Stanford-Brabant).

Jag har träffat en avkomma från honom som är extremt trevlig. Tråkigt att det inte finns så mycket info om honom bara. Har hört att han dog i nässelfeber men vet inte alls om det stämmer.

det stämmer att det var nässelfeber. Har f ö träffat på flera jättetrevliga K.M avkommor som är hopp/fälttävlanshästar.

;Mitt sto är efter king marco. Hon har ett jätte trevligt lynne och hoppar som en katt.:p Hon är född -99 och tävlar just nu 1.10m men jag har som mål att starta 1.20m iår. hon har hoppat 1.30 -1.40 på träning så hoppkapacitet finns.;)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 735
Senast: ildiko
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 593
Senast: KesoNeso
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 829
Senast: YlvaG
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka