Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Letar efter en billig dressyrsadel och har köpt en Kieffer etc. se ovan, på prov. Den ser ut lite som en spansk el. portugisisk sadel. Kostade bara 2.000. Är det någon som känner till något om denna sadel? Bra eller dålig? Har inte hunnit prova den på hästen än.
Måste bara fråga, vart har du fått tag på en Kieffer för 2000 kr?
Säker på att den är intakt (när den är så billig börjar man nästan undra VAD som är fel)....
jag är också misstänksam men det finns en hänvisning på Kieffers hemsida. Adressen till Iberosattel är http://www.iberosattel.de/html/classic.html.
Kan vara en kopia. Den är köpt på Börjes(!)
Det fanns bara en antar jag? Du får nästan ta och ringa och fråga nu och se om det har fått in någon mer och isf priset på den... Finns det fler nu så är de så billiga och då är det nog så att jag ska fara dit och titta.
Jag har lämnat tillbaka sadeln, den passade inte min häst tyvärr. Börjes kommer inte att ta in fler av detta märke. Detta var ett provexemplar och normalt kostar de ca 4500.