Kieffer Iberosattel Classic line Amazon royal

Bella

Trådstartare
Letar efter en billig dressyrsadel och har köpt en Kieffer etc. se ovan, på prov. Den ser ut lite som en spansk el. portugisisk sadel. Kostade bara 2.000. Är det någon som känner till något om denna sadel? Bra eller dålig? Har inte hunnit prova den på hästen än.

Sv: Kieffer Iberosattel Classic line Amazon royal

Måste bara fråga, vart har du fått tag på en Kieffer för 2000 kr?
Säker på att den är intakt (när den är så billig börjar man nästan undra VAD som är fel)....

Den finns inte med i börjes sortiment. Är den köpt begagnad?

Dom har andra sadlar i butiken än på postorder :)

Tex. Passier, michael whitaker, pessoa, lemetex, stubben mfl.

Nej, ny. Därav fundering kring priset. Kan vara ett provex. av en ny sadel. Personalen som var där visste inte.

svarar bägge:

Ok visste inte det, har inte varit där... :o

Det fanns bara en antar jag? Du får nästan ta och ringa och fråga nu och se om det har fått in någon mer och isf priset på den... Finns det fler nu så är de så billiga och då är det nog så att jag ska fara dit och titta.

Jag har lämnat tillbaka sadeln, den passade inte min häst tyvärr. Börjes kommer inte att ta in fler av detta märke. Detta var ett provexemplar och normalt kostar de ca 4500.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 834
Senast: monster1
·
Ridning För en tid sedan fick jag en förfrågan om jag kunde tänka mig att provrida en ponny för de ville se om han kunde gå under ryttare över...
Svar
7
· Visningar
1 608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka