Kew Gardens xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cardior
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 3 149
Sv: Kew Gardens xx

Jag kan med rätt säkra källor säga att det är mamman till cardiors häst. :)

Mycket trevlig häst btw, har ridit henne en del för ett par år sen.

Japp, visst är det hon! :angel:

Gira, som för övrigt ska hämta hem Praisan från seminstationen idag...

kul att ni hittat den här gamla tråden :)

Har inte tittat på den på väääldigt länge, och jupps girasols dam e mamma till min pålle hehe man hittar mkt kul på buke :)

Har hittat ägare till mammor o syskon o allt möjligt härinne (både till isisarna o cardior)

har även hittat folk som bor i närheten, kul bara att man hittar varandra här:D

Ni får gärna prata mer om Kew Gardens de e bara kul o veta mer :)

apropå temperament så är min lilla cardior världens snällaste och okompliserade häst:) Känns nästan som en gammal ridskolehäst att hantera:D

Fast hon är ju riktigt kul o rida o så och det är ju inte ridskolehästar:) och världens roligaste personlighet:D

Åh, skoj! Vem blev det den här gången?

Eftersom vi inte ska ha fölet om det blir ett sto (sålt) så har vi därmed fått enas om ett hingstval och det blir Hip Hop som utses till "den lycklige".
Den HipHoppare som är född i år, I Will T.H. (vår lille överlevare) är en riktig liten godbit, så jag ser med spänning fram emot dräktighetskoll om ca 2 veckor... Sen om turen är på vår sida så blickar vi längre :)

Gira :banana:

klarade han sig:)

Hade för mig att han avled?

Du får berätta för mig om den sen när lillebrorsan/syrran kommer;)

Har kvar min gamle läromästare efter Kew Gardens, Kewan är nu 25år och pensionär, rids ut och är extrapappa till våra unghästar. Han tävlade fram tills han var 21.
Han är och var alltid en gentleman och har skolat minst fyra ryttare under sin karriär. Han har gott om placeringar i MSV, George och alla lättklasser samt har startat svårklass. Han har gått flera JSM och har alltid i alla sammanhang gjort sitt bästa.
Vi har med honom i baktanke valt flera avelsindivider med just Kew Gardens i stammen.
Info om Kewan på ASVH http://ihbc.se/app/servlet/ShowRid47ny?Intidnr=55013
Bilder och info hos oss: http://www.vena.se se under rubriken ridhästar.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 642
Senast: Mabuse
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 735
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 429
Senast: linnsan
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 193
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka