Kennedy 1119

Sv: Kennedy 1119

Så himla tråkigt, verkar helt klart ha varit en underskattad hingst, roligt att du är nöjd med dina. Vet du om det finns på fruset på honom?

Håller verkligen med om att det var tråkigt! Han var med på min lista över intressanta hingstar och jag hoppades på att han bara tillfälligt inte stod till avel utan skulle dyka upp igen 2012.

Ok, intressant. Provade googla på engelska och fick ingen lämplig träff och hollänska kan jag inte. Vet någon något så är jag intresserad av att veta mer!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 421
Senast: Nikan
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025