Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
en helt ointressant tråd, hoppas ingen svarar.
Jag hoppas KD försvinner helt och hållet.Jag blev lite fundersam över när Adaktusson pratade om att kandidera. Jag såg bara en bild framför mig när han avslutade sina anförande med "och nu över till vädret".
KD försvann lite i alliansen på något vis
Jag hoppas KD försvinner helt och hållet.
Jag tänker inte göra det i alla fall.en helt ointressant tråd, hoppas ingen svarar.
Samhället har aldrig behövt KD eller KDS. De är lika goda skåpsupare som SD, bara lite duktigare på att mörka fundamentalismen.Det kanske är så att vårt samhälle inte behöver KD längre? Vårt sekulariserade samhälle kanske inte behöver ett parti med religiös framtoning. Men hellre Jesus än Jimmie om jag ska säga min mening. Att de har klarat 4 % i de senaste valet tror jag mycket har med att göra att många taktikröstade för att behålla alliansen. Utan alliansen tror jag att de hänger löst.
Ja, så är det nog.Samhället har aldrig behövt KD eller KDS. De är lika goda skåpsupare som SD, bara lite duktigare på att mörka fundamentalismen.
KD är ett skrämmande parti.
Det skrämmer mig att de har så många som 4 %. De polerar sig lite men står ändå för att kvinnor ska stå vid spisen och att kvinnor inte ska ha rätt till sin egen kropp. Vad de tycker om HBTQ-personer orkar jag inte ens tänka på.
Japp. Pest eller kolera - jag vill kunna tycka illa om bäggeFast det är ju bara en fjärdedel så skrämmande som ett annat parti i riksdagen som har nästan exakt samma unkna värderingar, bara lite värre på en del områden.
Lite ironiskt med en kvinnlig partiledarkandidat, ungefär som att skicka skämtet Kristina Winberg till EU.KD är ett skrämmande parti.
Det skrämmer mig att de har så många som 4 %. De polerar sig lite men står ändå för att kvinnor ska stå vid spisen och att kvinnor inte ska ha rätt till sin egen kropp. Vad de tycker om HBTQ-personer orkar jag inte ens tänka på.
Känns som en fd chef och tidigare kollega jag hade när det skulle nyanställas; "nu har vi en i rullstol och en kvinna, nu räcker det."Lite ironiskt med en kvinnlig partiledarkandidat, ungefär som att skicka skämtet Kristina Winberg till EU.
Jag tycker att ett av de många problemen med det där andra partiet du tänker på, är just att det avleder uppmärksamheten från kd:s hemskhet.Fast det är ju bara en fjärdedel så skrämmande som ett annat parti i riksdagen som har nästan exakt samma unkna värderingar, bara lite värre på en del områden.
Fast det är ju bara en fjärdedel så skrämmande som ett annat parti i riksdagen som har nästan exakt samma unkna värderingar, bara lite värre på en del områden.
Fast det är ju bara en fjärdedel så skrämmande som ett annat parti i riksdagen som har nästan exakt samma unkna värderingar, bara lite värre på en del områden.