kavajfråga

L

LinneaM

Var på tävling i helgen och såg en med en kavaj som var rak ifram,,nedanför knapparna var det inget som hängde ner. ja,,inte så bra på att förklara.

Någon som känner igen det?

Sv: kavajfråga

Var på tävling i helgen och såg en med en kavaj som var rak ifram,,nedanför knapparna var det inget som hängde ner. ja,,inte så bra på att förklara.

Någon som känner igen det?

Tror att det finns en typ av kavaj som är en korsning mellan frack och kavaj. som är rak fram, som en frack, det är nog en sån du såg...

Ja,,kanske. Men den var som en "vanlig" kavaj bak

bla Cavallo har såna (fruktansvärt fula om ni frågar mig :crazy: )
jag har sett den IRL hos lyckås ridsport i haninge.
turniersakko_ganimedes.jpg

Tänk vad smaken är olika, jag tycker de är supersnygga.:love:
Speciellt om ryttaren är kort med korta ben, det förlänger verkligen benen.
Jag är domarsekreterare ibland och det är inte så ofta man ser dem men de som har dem är ofta korta personer.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 194
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Bison
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30