B

BancoB

Dax att köpa min faktiskt första kavaj.
Ska tävla dressyr, typ LB och ev. LA om det går bra :angel:
Har inte tänkt lägga ner så mycket pengar utan en som duger ett tag men som inte ser alltför billig ut.

Vad ska man satsa på för modell?
Har ingen aning om vad som gäller. :o

Några tips?

/Bancob

Sv: Kavaj

Ska du bara rida dressyr så är det ju mest dressyrigt med en kavaj med ett sprund bak, och lite längre kanske än en hoppkavaj.

Själv har jag hittat bägge mina kavajer begagnade, så kan man göra många fynd - ofta är ju kavajer som säljs beg. inte spec mkt använda och är som nya.

Men det viktigaste av allt är att prova och se till att den sitter snyggt på just dig!

Sv: Kavaj

åk runt till olika butiker och pröva så många modeller du bara kan. allt för att finna just den som sitter snyggast och skaffa sig ett humm i största allmänhet.
sen om just din favorit kostar för mkt så funda begagnat!

jag är renodlad dressyrnisse och har en pikquer, dressyr modell...:love: :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 813
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 145
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 162
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka