De sover alltid tillsammans, äter tillsammans, slåss tillsammans och tvättar varandra.Brukar de grooma varandra? Megara käkar också hår så jag måste kåldoma mig totalt. Tyvärr har jag inte samma förmåga att andas under täcket som hon har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De sover alltid tillsammans, äter tillsammans, slåss tillsammans och tvättar varandra.Brukar de grooma varandra? Megara käkar också hår så jag måste kåldoma mig totalt. Tyvärr har jag inte samma förmåga att andas under täcket som hon har.
Lucifer tvättade mitt ansikte nästan varje natt. Innan han fick Sune som kompis (då var han 4 år) så tvättade han mig ännu oftare. Kunde även plocka strån från armarna.Hur mycket groomar era katter på er? Megara (iofs ensamkatt av en notoriskt social ras som egentligen behöver kompisar) har pippi på att slicka på mig och det känns som hon har valt att grooma mig istället för kattkompisen hon skulle avsky att ha. Inte så att det är sjukligt men när vi myser och jag stryker henne över ryggen och liknande så börjar hon genast slicka.
Hennes (o)vana att envisas att ligga mellan min lår och slicka på insidan av dem innan hon somnar är en annan sak.
Väldigt lite, det är jag som är groomern, inte hon. Duh.Hur mycket groomar era katter på er? Megara (iofs ensamkatt av en notoriskt social ras som egentligen behöver kompisar) har pippi på att slicka på mig och det känns som hon har valt att grooma mig istället för kattkompisen hon skulle avsky att ha. Inte så att det är sjukligt men när vi myser och jag stryker henne över ryggen och liknande så börjar hon genast slicka.
Hennes (o)vana att envisas att ligga mellan min lår och slicka på insidan av dem innan hon somnar är en annan sak.
Hur mycket groomar era katter på er? Megara (iofs ensamkatt av en notoriskt social ras som egentligen behöver kompisar) har pippi på att slicka på mig och det känns som hon har valt att grooma mig istället för kattkompisen hon skulle avsky att ha. Inte så att det är sjukligt men när vi myser och jag stryker henne över ryggen och liknande så börjar hon genast slicka.
Kim kan slickas ibland när han vaknar på morgonen och är sådär tokmysig. Han är så glad att vi är vakna tillsammans att han inte riktigt vet vad han ska ta sig till upplever jag det som, då både pussas han och kan småbitas i läppen och på hakan. Det är även då han snuttar på mitt födelsemärke på kinden ibland.![]()
![]()
"Det här är så mysigt att jag nästan kryper ur skinnet!"Lite så upplever jag Isis när hon tvättar mig också![]()
Så vacker.
1-2 ggr i veckan cirka. Främst Lilla herrn men Lillkatten gör det ibland också. Det är på hand/arm, har medvetet försökt lära in dem där istället för andra ställen. Lilla herrn putsar ibland pannan och håret. Varandra tvättar de ofta.Hur mycket groomar era katter på er? Megara (iofs ensamkatt av en notoriskt social ras som egentligen behöver kompisar) har pippi på att slicka på mig och det känns som hon har valt att grooma mig istället för kattkompisen hon skulle avsky att ha. Inte så att det är sjukligt men när vi myser och jag stryker henne över ryggen och liknande så börjar hon genast slicka.
Nej, men jag hade påtalat det, för visst skev du på ett papper där de står att de har rätt att vägra lämna ut katten utan full betalning?Om jag fick en akuttid hos veterinär igår kl 11 och lämnade katten där och de fortfarande inte hunnit titta på honom än, visst borde man kunna vägra betala akutavgift då?
Ja vägra var kanske lite starkt uttryckNej, men jag hade påtalat det, för visst skev du på ett papper där de står att de har rätt att vägra lämna ut katten utan full betalning?
Om problemet du sökte för var akut så tror jag att det kan bli svårt. Besöker man en akutmottagning får man alltid räkna med att andra fall som är mer akuta prioriteras före.Om jag fick en akuttid hos veterinär igår kl 11 och lämnade katten där och de fortfarande inte hunnit titta på honom än, visst borde man kunna vägra betala akutavgift då?
Liten sårskada så inte akut i sig kanske, men jag ville ju ha hjälp fort så det inte förvärras i onödan. Men de hade då bara en akuttid att erbjuda och jag antog nog att man kan räkna med hjälp samma dag iaf. Men tack, då vet jag!Om problemet du sökte för var akut så tror jag att det kan bli svårt. Besöker man en akutmottagning får man alltid räkna med att andra fall som är mer akuta prioriteras före.