Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har två ragdoll och en birma, de sover och myser mestÅh, jag börjar bli sugen på katt igen. Fast jag sagt att jag inte ska ha fler djur! Men en snäll, lugn och kelig katt som inte klöser på sånt den inte får klösa på och som inte tuggar på växter hade gärna fått flytta in här. Den jag hade var superaktiv, tuggade på växter och välte blomkrukor. Hoppade upp överallt och hade alldeles för mycket energi och var alldeles för smart.
Finns det katter som är nöjda med att ligga och mysa i soffan och aldrig klöser på saker eller tuggar växter? Och som sover på nätterna och låter en vakna ifred (jag vaknar tidigt)? Eller är mina önskemål fullständigt orealistiska?
Jag har två ragdoll och en birma, de sover och myser mest![]()
Fäller gör de ju, men ingen av mina kräver någon pälsvård för att slippa tovor, jag borstar genom dem när andan faller på, någon gång i månaden, max.Jag har ju också en önskan om att slippa pälsvård och det i kombination med en lugn och stillsam katt verkar inte riktigt gå ihop. Hur mycket pälsvård är det på en ragdoll eller birma? Kan de vara ensamkatter? Jag har en liten tanke på att kanske se om man kan hitta en vuxen (men inte gammal katt) där man vet personligheten och hur mycket vård pälsen behöver.
Klart du ska ha en birma!Jag har ju också en önskan om att slippa pälsvård och det i kombination med en lugn och stillsam katt verkar inte riktigt gå ihop. Hur mycket pälsvård är det på en ragdoll eller birma? Kan de vara ensamkatter? Jag har en liten tanke på att kanske se om man kan hitta en vuxen (men inte gammal katt) där man vet personligheten och hur mycket vård pälsen behöver.
Min lillkatt är sån. Väldigt kelig och närhetstörstande. Dock på hennes villkor. Hon är lite lättkränkt. Men hon brukar väcka mig på morgonen. Men den andra tuggar inte heller på växter. Men hon klöser på soffan så hon får inte full pott på uppförande.Åh, jag börjar bli sugen på katt igen. Fast jag sagt att jag inte ska ha fler djur! Men en snäll, lugn och kelig katt som inte klöser på sånt den inte får klösa på och som inte tuggar på växter hade gärna fått flytta in här. Den jag hade var superaktiv, tuggade på växter och välte blomkrukor. Hoppade upp överallt och hade alldeles för mycket energi och var alldeles för smart.
Finns det katter som är nöjda med att ligga och mysa i soffan och aldrig klöser på saker eller tuggar växter? Och som sover på nätterna och låter en vakna ifred (jag vaknar tidigt)? Eller är mina önskemål fullständigt orealistiska?
Åh, jag börjar bli sugen på katt igen. Fast jag sagt att jag inte ska ha fler djur! Men en snäll, lugn och kelig katt som inte klöser på sånt den inte får klösa på och som inte tuggar på växter hade gärna fått flytta in här. Den jag hade var superaktiv, tuggade på växter och välte blomkrukor. Hoppade upp överallt och hade alldeles för mycket energi och var alldeles för smart.
Men hallå, köp den!