Känns som en bluffannons från utlandet som är dåligt översatt.Visa bifogad fil 101803
Hittade den här på blocket och har så många frågor. Professionell katt? Garanti att få 5-6 ungar av avelskvalitét? Inga klor???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns som en bluffannons från utlandet som är dåligt översatt.Visa bifogad fil 101803
Hittade den här på blocket och har så många frågor. Professionell katt? Garanti att få 5-6 ungar av avelskvalitét? Inga klor???
Fast det är botbart numera. Även om det såklart var skönt att det inte var FIPSå skönt att det inte var FIP
Kartong!Kattungen sitter och äter på elementet*
(det tog lite tid men jag fattade tillslut att det ör tandbyte på G)
Vad kan man låta dem gnaga på som är ofarligt?
*Nej. Det var inte på och även om det vore på så är det vattenburen värme så det blir inte så varmt och inga el-delar att gnaga sönder)
Nu är de så tuffa! Helt plötsligt kommer de hoppande från loftet! Och de jagar varandra upp på stegen utan att slinta! Stor skillnad från senast.
Visa bifogad fil 101932
Du, det brukar jag också önska.Suck, ibland önskar jag att man kunde klippa/fila mycket vassa och starka små kattänder.
PS. Fast verkligen inte. Jag älskar Megaras tänder, utom möjligen när de tuggar på kablar, precis inför ögonen på mig och hon blänger utmanande och surt. Eller ja, när de tuggar på mig.