Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som de vill.Hur brukar det vara med det här vem som äter först med katter?
Den äldre (10 mån) här hemma släpper fram mini att äta det han vill å går inte fram föränn mini går eller om jag puttar fram honom. Då äter dom ur samma skål tex. Hur brukar de vara?
Hur brukar det vara med det här vem som äter först med katter?
Den äldre (10 mån) här hemma släpper fram mini att äta det han vill å går inte fram föränn mini går eller om jag puttar fram honom. Då äter dom ur samma skål tex. Hur brukar de vara?
Mina har också fri tillgång på torrfoder. Men vi lyxar med blötmat till frukostMina har fri tillgång på torrfoder så de äter när de har lust
Kantarell är den enda som tycker om burkmat så det äter han i lugn och ro, de andra kan på sin höjd se äcklade ut![]()
Mina har också fri tillgång på torrfoder. Men vi lyxar med blötmat till frukostde jamas högt å ljudligt å klättras efter benen.
Jag dammsög förut och undrade vart Harry tog vägen, han brukar följa efter mig och bara ivägen
När jag kom in i vardagsrummet hittade jag honom, han hade hoppat upp på klöstunnan och satt sig på Kantarell
Matte för oväsen, bäst att sätta sig i säkerhet hos snälla Kantarell. Han såg i te jättebekväm ut med att ha en hund sittandes på hans mage![]()
Här beror det på vem som är hungrigast eller mest sugen oftast. De har fri tillgång på torrfoder. Blötmat så är alltid Lillkatten först fram men Lilla herrn trycker sig förbi och väljer vilket fat han vill ha, det med mest sås förståsHur brukar det vara med det här vem som äter först med katter?
Men liten!Kantarell är sjuk
Han var precis som vanligt igår, åt mat, sov i sängen.
När jag vaknade låg han under sängen, han brukar alltid komma, vilja bli klappad och tjata om frukost.
Drog fram honom och nu ligger han på bordet, sover och bryr sig inte om något
Har en akuttid på djursjukhuset i eftermiddag.
Lilla hjärtat
Visa bifogad fil 101023
StackarnKantarell är sjuk
Han var precis som vanligt igår, åt mat, sov i sängen.
När jag vaknade låg han under sängen, han brukar alltid komma, vilja bli klappad och tjata om frukost.
Drog fram honom och nu ligger han på bordet, sover och bryr sig inte om något
Har en akuttid på djursjukhuset i eftermiddag.
Lilla hjärtat
Visa bifogad fil 101023
Våra har fri tillgång på torrfoder. Sedan får de dela på två/tre påsar blötmat. De har varsin skål till det blöta och den ena äter det hon vill sedan rensar den andra skålarna...Mina har fri tillgång på torrfoder så de äter när de har lust
Kantarell är den enda som tycker om burkmat så det äter han i lugn och ro, de andra kan på sin höjd se äcklade ut![]()