Stämmer, så lite detektivarbete ger följande lösning:Fast det står ju ingenting om vad det ÄR. Eller när eller var eller hur?![]()
https://www.wwf.se/engagera-dig/kattkonferens/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer, så lite detektivarbete ger följande lösning:Fast det står ju ingenting om vad det ÄR. Eller när eller var eller hur?![]()
Åh så synd att de lagt det på en sådan otillgänglig tid.Stämmer, så lite detektivarbete ger följande lösning:
https://www.wwf.se/engagera-dig/kattkonferens/
![]()
Jag tycker du ska anmäla er, även om du har svårt att delta. Det hjälper våra stora katter.Åh så synd att de lagt det på en sådan otillgänglig tid.Men vilken skön idé!
Fast räknas det även om en inte deltar? Lite fusk ju! Å andra sidan är det inte mina pengar.Jag tycker du ska anmäla er, även om du har svårt att delta. Det hjälper våra stora katter.![]()
Jag vet inte, har anmält bägge mina men det dumma är att man måste ha en unik mailadress per katt dit de skickar länken, så jag får väl logga in via en först och den andra sen.Fast räknas det även om en inte deltar? Lite fusk ju! Å andra sidan är det inte mina pengar.![]()
Men så dumt! Det är ju många hushåll som har flera katter.Jag vet inte, har anmält bägge mina men det dumma är att man måste ha en unik mailadress per katt dit de skickar länken, så jag får väl logga in via en först och den andra sen.
Du kan kanske logga in via mobilen så får den stå på medan du jobbar?![]()
Jag har några olika mailadresser så använde dem, men det är ju många som har mer än en katt. Vet inte riktigt hur de tänkt där, om FirstVet går i konken om alla reggar alla katter!Men så dumt! Det är ju många hushåll som har flera katter.
Kanske! Fast då måste jag ladda hem någon slags zoom-app först! Jag haaaatar mobilappar... men jag ska ta en titt, det är ju ett tag kvar och en värdig cause.
![]()
Jo, jag antar att det är så att det inte ska gå överstyr, men ändå!Jag har några olika mailadresser så använde dem, men det är ju många som har mer än en katt. Vet inte riktigt hur de tänkt där, om FirstVet går i konken om alla reggar alla katter!![]()
Jag kommer nog logga in på min egen och jobbdatorn, kruxet är att jag jobbar nätter men orkar nog vara vaken 30 minuter för världens tigrar.Jo, jag antar att det är så att det inte ska gå överstyr, men ändå!
Står i mailet jag fick efter anmälan att de betalar ut pengarna efter anmälan.Jag kommer nog logga in på min egen och jobbdatorn, kruxet är att jag jobbar nätter men orkar nog vara vaken 30 minuter för världens tigrar.![]()
Känner att jag missat nått!? Vem är Harry?Brottningsmatch i vardagsrummet, ropar på Harry som glatt kommer springandes med päls i munnen
Strax efter kommer en glad Kantarell och stryker sig mot Harry.
Värt att offra lite päls för närhet![]()
Känner att jag missat nått!? Vem är Harry?![]()
Men åååå!!
Varulven går numera på smärtstillande efter en trafikolycka för 8,5 år sedan då han skadade en led som nu börjat göra sig påmind. Han får en tablett om dagen och efter en hetsig diskussion andra dagen jag skulle ge honom och vi blev arga och olyckliga bägge två, så slutade jag försöka stoppa i honom pillret och efter lite tester kom fram till att det går utmärkt att stoppa det i en bit kassler som är tillräckligt liten, så han sväljer den hel när jag kastar den till honom.
Kassler är gott, så numera när jag trycker fram hans piller ur kartan så kommer katterna högljutt rusande för att kräva sin del av godiset.![]()
De håller på trampar ner mig, tillsammans med den andra hunden som absolut även han kräver sin del av "bytet", lille Skrutt har till och med försökt dra ner mig i kläderna. Det är väldigt många tassar i luften, lugnast är nog varulven medan de andra tre har någon sorts steppdans.Alltså inte skratta åt stackars Varulven utan dina katter som kräver att få sin del. Hur ivriga är de?
Jag funderar över det också, jag kommer inte att kunna nyttja halvtimmen på tänkt sätt då jag antar att inget blir tolkat/textat (det inte brukar finnas tillgängligt i zoom samtal).Fast räknas det även om en inte deltar? Lite fusk ju! Å andra sidan är det inte mina pengar.![]()